Mini-Recensie: The Mesmer Society Part #1 ~ A.R. Lain

Uitgever: Publicatie in eigen beheer
Taal: Alleen verkrijgbaar in het Engels

Aantal pagina's: 27 p.

Leeftijdscategorie: Volwassenen

Dit boek en recensie bevatten sexuele handelingen en grof taalgebruik. Dit boek is niet bestemd voor lezers onder de 18.

Samenvatting

Als fotojournalistiek studente Elliot Reid een uitnodiging krijgt om de Mesmer vereniging, weet ze dat dit haar kans is om de geheimen van deze exclusieve vereniging en mysterieuze club op de campus te ontmaskeren. Maar als ze verzeild raakt in de lustvolle banen van deze geheime vereniging, realiseert ze zich dat het misschien meer is dan dat ze aan kan.

Gevangen in het Mesmers web van krachtige seksuele uitingen en rijkdom, vindt Elliot haar weg in een nieuwe domein van lust en fantasie.

Mijn mening

Dus, dit was mijn eerste aanvaring met het erotica genre, zeg maar echte erotica, ik heb de laatste tijd wel meer boeken gelezen met gedetailleerde uitgebreide seks scenes maar hier was het de hoofdlijn van het verhaal, en niet de bijzaak.

Dit korte verhaal, gaat volledig over seks, en het was "hot" maar ook erg interessant, vooral om dat ik dit genre nog niet verder heb verkend. Ik wist niet eens wat BDSM betekende, het laatste deel SM ja dat kennen we wel, maar de BD dat zei mij nou helemaal niks! Dus zoals gewoonlijk als ik iets wil weten heb ik het gegoogled. En toen ging het zo: Ooooooooh natuurlijk, nou snap ik hem! ( Ja mensen ik heb de 50 tinten trilogie nog niet gelezen, denk dat ik hem nodig van mijn zusje moet lenen, ben ik weer een beetje up-to-date!)

Waardering

In ieder geval, ik vond deze inwijding, van de Mesmer vereniging, wat een BDSM vereniging blijkt, erg leuk! Ik vond de denkwijze van Elliot erg leuk, het aan de ene kant opgewonden voelen en aan de andere kant rationaliseren van de gebeurtenissen maakt het verhaal bijzonder. En tweestrijd tussen wat ze denkt en wat ze voelt. En dan nog een cliffhanger aan het einde, die je doet smachten naar deel twee, brengt mij tot een 4 sterren waardering!

Music

Alex (organisator in de Mesmer vereniging) probeert Elliot te overtuigen om mee te gaan in de inwijding en een lid te worden van de organisatie. Ik hoor haar deze songtekst roepen naar Elliot! "I know you want it"

2 opmerkingen: